Daan De Wever and Joachim Lauwers
Destiny Strategie
Gepubliceerd op 24/07/2020 - 14:53

Is Destiny volgende Belgische unicorn met huidig momentum rond cloudcommunicatie?

Originele bron : Techzine 

17 maart staat bij heel wat bedrijven op het netvlies gebrand als de eerste dag van een enorme uitdaging. Wie een verregaande digitalisering achter de rug had, kon relatief vlot schakelen. Bij andere bedrijven, vooral de kmo’s, was het alle hens aan dek: hoe kan men vlot in communicatie blijven met elkaar en, nog belangrijker, met de klanten?

Iedereen met een klassieke telefooncentrale op kantoor heeft zijn peren gezien tijdens die periode. Ineens was de infrastructuur op kantoor grotendeels overbodig en moest alles vanuit de talrijke thuislocaties van werknemers gebeuren. Zelfs bedrijven middenin zo’n digitaliseringstraject hebben afgezien de eerste dagen om een stabiele werkomgeving op poten te zetten.

Bij Destiny, leverancier gespecialiseerd in cloudcommunicatie, hebben ze alles initieel als een forse schok beleefd met het nodige crisismanagement. Joachim Lauwers, Managing Director Belgium bij Destiny: “Je had bij ons twee extremen. Enerzijds waren er de functies zoals sales en installateurs die geen werk meer hadden. Anderzijds was er de support die exponentieel toenam omdat klanten allerlei wijzigingen nodig hadden rond hun cloudconfiguratie. Denk bijvoorbeeld aan een wissel van vaste lijnen naar softphones.”

Lees het volledige artikel in Techzine