Checklist

Beste klant,

Voor elk probleem is er een oplossing en misschien wel dichter dan u denkt: een kabel verkeerd, een kabel los… Deze handige checklist geeft u een overzicht van de meest voorkomende problemen. Zo kan u alvast ter plaatse nagaan of één van deze zaken ook bij u voorkomt.

  • Controleer of de stroom nog werkt. Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar alle apparaten zijn werkende onder stroom.
  • Controleer of alle bekabeling van de apparatuur (routers, modems, switches) nog is aangesloten.

Als het antwoord op deze checks positief is, raden we u allereerst aan om een heropstart te doen van de volgende uitrustingen in uw informatica lokaal:

  • Modems (toestellen van de merken SAGEM, A-MOD)
  • Routers (toestellen van het merk CISCO/Huawei)
    (enkel indien heropstart Modem uw probleem niet heeft opgelost)

Hoe doet u een heropstart?

  1. Trek de fiche van de elektronische voeding achteraan deze apparaturen uit
  2. Wacht 5 seconden
  3. Plaats ze terug

Indien deze checklist uw probleem niet verhelpt, aarzel dan zeker niet om telefonisch contact op te nemen. Wij werken in tussentijd verder aan uw ticket.

Vriendelijke groeten,

Uw Destiny Service Desk Team