Checklist

Beste klant,

Voor elk probleem is er een oplossing en misschien wel dichter dan je denkt: een kabel verkeerd, een kabel los… Deze handige checklist geeft je een overzicht van de meest voorkomende problemen. Zo kan je alvast ter plaatse nagaan of één van deze zaken ook bij jou voorkomt.

  • Controleer of de stroom nog werkt. Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar alle apparaten zijn werkende onder stroom.
  • Controleer of alle bekabeling van de apparatuur (routers, modems, switches) nog is aangesloten.

Als het antwoord op deze checks positief is, raden we je allereerst aan om een heropstart te doen van de volgende uitrustingen in je informatica lokaal:

  • Modems (toestellen van de merken SAGEM, A-MOD)
  • Routers (toestellen van het merk CISCO/Huawei) (enkel indien het heropstarten van de modem uw probleem niet heeft opgelost)

Hoe doe je een heropstart?

  1. Trek de fiche van de elektronische voeding achteraan deze apparaturen uit
  2. Wacht 5 seconden
  3. Plaats ze terug

Indien deze checklist jouw probleem niet verhelpt, aarzel dan zeker niet om telefonisch contact op te nemen. Wij werken in tussentijd verder aan je ticket.

Vriendelijke groeten,

Het Destiny team