Hoe klantvriendelijk is je vaste telefoonlijn nu echt?

Een klassieke telefooncentrale? Daarmee communiceer je toch minder vlot. Want is je collega even niet bereikbaar, dan moet je klant hem terug bellen of een boodschap nalaten. Gevolg? Lange responstijden die je service en klantvriendelijkheid niet ten goede komen.

Ontdek hoe je klantenservice voorsprong krijgt

Vergelijk klassieke met een telefooncentrale in de cloud

Waarom jij je oude telefooncentrale best vervangt? Met onze e-gids vergelijk je een klassieke met een telefooncentrale in de cloud, en ontdek je wat je wint en bespaart. 

  • Hoe werkt een cloud-telefooncentrale?
  • Wat is het kostenplaatje en hoeveel bespaar je?
  • Wat winnen je klantenservice en teamwork erbij? 
  • Hoe vereenvoudig je onderhoud en updates? 

 

Cloud-telefonie: vlotte interactie met klant en collega

Reken op de veilige en schaalbare cloud telecom-oplossingen – aangepast op jouw unieke behoefte. Met Destiny communiceer je soepel en efficiënt met je medewerkers, zakenpartners en klanten. En bovendien bespaar je kosten. 

Oplossing op maat
Geen pakketformules. Met onze telecom-audit krijg je een cloudtelecom-oplossing, optimaal én schaalbaar op jouw maat. Zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt. 
Voordelig en krachtig

Je cloud-based telefooncentrale heeft alle functionaliteiten van een klassieke. Maar dan zonder de kopzorgen of kosten ervoor.

Volledige ontzorging
Gedaan met technische problemen of duur onderhoud. Dankzij onze 24/7-service communiceer en onderhoud je zorgeloos.

Ontdek hoe we met hen een echte partnerrelatie aangaan… as it should be.

“Een belgische KMO die zegt ‘The sky is not the limit’ en zo denken wij dus ook, dus een fantastische match tussen Destiny en X-treme Creations.” Suyin Aerts – General Manager X-treme Creations
DEZE MERKEN DEDEN AL BEROEP OP DESTINY