De duurtijd en verlenging van jouw Destiny contract

Duurtijd van jouw contract

De meeste bestellingen bij Destiny worden aangegaan voor een termijn van drie jaar. Bij onze SmartFit oplossing is dit standaard. Bij diensten die onder een Integra oplossing vallen, kan dit eventueel wijzigen. In dit geval wordt de contractduur in overleg met de klant opgesteld.

Van zodra jouw diensten zijn geactiveerd en/of geïnstalleerd, treedt de duurtijd in werking. In geval van meerdere vestigingen zal de duurtijd van start gaan van zodra alle vestigingen opgeleverd zijn.

Heb je mobiele telefonie besteld bij ons? Dan start jouw termijn op het moment dat de eerste SIM kaart geactiveerd wordt.

Verlenging van jouw contract

3 maanden voor het einde van de duurtijd van jouw Destiny dienstverlening, zal jouw contract stilzwijgend en automatisch verlengd worden met een termijn gelijk aan één jaar. Normaal gezien word je enkele maanden voor deze datum gecontacteerd door jouw accountmanager om jouw huidige dienstverlening en de verlenging te bespreken.

Opzegging van jouw contract

Heb je besloten om ons jammer genoeg te verlaten? Dan kan je drie maanden voor het einde van jouw duurtijd een aangetekend schrijven of een mailtje sturen naar finance@destiny.be. Meer uitleg over onze opzeggingsprocedure kan je hier terugvinden.