Registreren bij MyDestiny

Hoe je toegang krijgt tot het Destiny-portaal hangt af van je status als klant of partner:

Ik ben al een tijdje klant/partner

Ik ben net klant/partner geworden

Bestaande klant of partner

Ben je al langer klant bij Destiny? Weet dan dat we, om de veiligheid van onze klantgegevens te garanderen, alleen de voornaamste contactpersoon in jouw bedrijf (bijvoorbeeld: je IT-verantwoordelijke of je zaakvoerder) volledige toegang tot MyDestiny gaven. Hij of zij is jullie Portal Administrator.

Wil je zelf ook registreren? Dan zijn er twee mogelijkheden:

  • Check bij je accountmanager of via support@destiny.be wie jullie Portal Administrator is. Je kunt die persoon dan zelf vragen om jou volledige of gedeeltelijke toegang te verlenen. Daarna kun je registreren.
  • Vul het registratieformulier in. Wij bezorgen je aanvraag aan de Portal Administrator in jouw bedrijf. Hij zal beslissen welke toegangsrechten jij voor het portaal krijgt. Lees hier meer over de toegangsrechten.

Ben je al langer partner van Destiny? Dan krijg je enkel toegang tot het Insights-luik van je klanten. Zo voorkomen we fraude of privacyschendingen. Je klant kan uiteraard zelf beslissen om jou volledige toegang tot het portaal te verlenen.

Nieuwe klant of partner

Ben je een nieuwe klant van Destiny? Dan heb je bij het tekenen van je contract zelf aangegeven wie de Portal Administrator in je bedrijf wordt.

Zodra we het contract opleveren, duiden we ook de project manager voor jouw project aan. Jouw kersverse Portal Administrator krijgt dan een e-mail met zijn of haar logingegevens.

Ben je een nieuwe partner van Destiny? Dan krijg je bij het verwerken van het contract van één van jouw nieuwe Destiny-klanten toegang tot het portaal. Je klant krijgt op hetzelfde moment toegang. Om privacyredenen krijg jij enkel inzage in het Insights-luik. Je klant kan zelf beslissen om jou alsnog volledige toegang te verlenen.