Rollen en rechten

Toegang

Jouw Portal Administrator beheert in MyDestiny de rechten en rollen van alle contacten in je bedrijf.

Rechten: welke onderdelen van het portaal jij zelf kan beheren.

Rollen: welke rol je in je bedrijf speelt en welke communicatie je daarvoor moet ontvangen.

Rechten

Als gebruiker van MyDestiny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:

Image
Transformatie naar mobiele teams

Portal Administrator

Als Portal Administrator van MyDestiny:

  • Kan je alle informatie bekijken en alle contacten van je bedrijf beheren.
  • Kan je online mobiele diensten bestellen, aankopen, facturen beheren, wijzigingen doorvoeren, tickets loggen, opleveringen volgen, documenten raadplegen...
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.
  • Kan je Insight Users en Fleet Administrators aanwijzen en hun toegang geven tot onderdelen van MyDestiny.
  • Ben je het officiële en contractuele aanspreekpunt voor Destiny.
  • Draag je de eindverantwoordelijkheid voor alle acties van je Insight Users en Fleet Administrators op MyDestiny.

Let op: er kunnen slechts twee Portal Administrators zijn - jij en je back-up.

Registreer je als Portal Administrator

Image
Kosten onder controle

Fleet Administrator

Als Fleet Administrator van MyDestiny:

  • Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
  • Kan je de mobiele diensten binnen je bedrijf beheren: simkaarten aanvragen, activeren...
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.
  • Ben je het aanspreekpunt of één van de aanspreekpunten voor Destiny wat mobiele diensten betreft.

Let op: er kunnen meerdere Fleet Administrators zijn.

Registreer je als Fleet Administrator

Image
Veilige toegang

Insight User

Als Insight User van MyDestiny:

  • Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.

Let op: er kunnen meerdere Insight Users zijn, maar er moet eerst een Portal Administrator aangeduid zijn.

Registreer je als Insight User

Rollen

Bij Destiny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jij elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:

  • Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
  • Billing Contact: Billing Contacts ontvangen alle informatie over financiële aanpassingen. Ook de Destiny-facturen komen bij hem of haar terecht. We duiden je Billing Contact samen aan bij het ondertekenen van je contract.
  • Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Destiny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.

Je kan de rollen definiëren in het MyDestiny-portaal.