Defect, verloren of gestolen toestel

Is je gsm toestel defect, verloren of gestolen, dan kan je je gsm en simkaart blokkeren.

Binnen je bedrijf kunnen er verschillende rollen zijn:

Ben je de mobiele beheerder (fleet administrator) in je bedrijf?

Van zodra je een SIM kaart wil blokkeren voor een bepaalde gebruiker, onderneem je de volgede stappen:

  • Open het portaal via https://my.destiny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile
    • Manage Users
  • Kies de gebruiker van wie je de SIM kaart wil blokkeren.

 

Image
Portal 9

  • Via “Blok SIM card” kan je de SIM kaart blokkeren en een nieuwe SIM kaart aan de gebruiker koppelen, van zodra deze een nieuwe gsm heeft (of de oude teruggevonden). Indien je geen SIM kaarten meer op voorraad hebt, kan je deze steeds aanvragen.

Ben je een gebruiker?

Als gebruiker, neem je het best contact op met de mobiele beheerder binnen je bedrijf, zodat hij/zij de SIM kaart kan blokkeren of omruilen. Hij/zij zal je ook een nieuwe SIM kaart kunnen bezorgen.

Als je je mobiele beheerder niet kan bereiken, dan kan je je SIM kaart ook laten blokkeren door een Destiny medewerker via +32 2 401 97 00 (optie 1). Nadien zal je mobiele beheerder steeds een nieuwe SIM kaart moeten aanvragen.