Alle eigenschappen van SmartMobile

Hieronder lijsten we kort de eigenschappen van SmartMobile op. Vragen? Neem hier contact met ons op.

Vast-mobiele-UC-integratie

Je vaste en mobiele communicatie én je telefooncentrale in één platform.

Beheer via online portaal

Als beheerder kan je zelf gebruikers toevoegen, wijzigen of deactiveren.

Status & rich presence

Gebruikers stellen makkelijk hun status in en tonen zo wanneer en hoe ze bereikbaar zijn en of ze in gesprek zijn (mobiel of vast). Ze kunnen ook extra informatie meegeven aan bellers (bijvoorbeeld: 'niet beschikbaar' of 'in klantenmeeting').

Verkorte nummers

Geen sneltoetsen op je toestel? Bel toch met een verkort nummer, zonder extra applicatie.

Multidevice ringing

Bepaal welke toestellen moeten rinkelen als je een inkomende oproep krijgt: je vaste of mobiele, je softphone of alle drie tegelijk.

Groepsgesprek

Met meerdere mensen deelnemen aan één gesprek (intern en extern).

Automatische updates

Steeds de meest recente software op al je toestellen: softphone, app en telefooncentrale.

Bellen en gebeld worden via één vast nummer

Gebruikers zijn bereikbaar via één vast nummer op alle gewenste toestellen. Met dit nummer kunnen ze ook vanop elk toestel naar iemand bellen, zonder gebruik van extra applicaties.

Eén voicemail

Als je je telefoon niet kan opnemen, kunnen bellers een bericht achterlaten. Je kunt van op elk toestel je standaard voicemail, visual voicemail of Voice2mail beluisteren.

Doorschakelen

Oproepen doorschakelen naar een vaste of mobiele telefoon als je in gesprek bent of niet kan opnemen. Doorschakelen kan blind, met ruggespraak of permanent.

IVR (Interactive Voice Response)

Stel een keuzemenu in waarmee bellers zelf sneller het juiste departement in je bedrijf kunnen bereiken.

Rollenbeheer

Gebruikers stellen zelf hun profiel of rol in: business of privé, afhankelijk van het nummer waarmee ze bereikbaar willen zijn.

Telefoonrouting

Stel in hoe de oproepen (bijvoorbeeld voor en na de kantooruren) in jouw organisatie gestuurd worden, helemaal op maat. Je kan dit steeds aanpassen.

Huntgroepen

Aparte routing per afdeling of team (huntgroep): oproepen komen sequentieel, parallel of bij degene die het langst geen oproep heeft ontvangen terecht.

Nummerherkenning voor uitgaande oproepen

Bellers kiezen met welk nummer ze externe oproepen doen: algemeen, persoonlijk vast, anoniem, groepsnummer...

Telefoongids in de cloud

Je hele contactenlijst staat in de cloud en is dus toegankelijk vanop al je toestellen.

Administratorportaal

Via het administratorportaal kan je beheerder alle instellingen van je telefooncentrale wijzigen. Bijvoorbeeld: planning, callcenterfunctionaliteiten, samenstelling van de huntgroepen...

Beltonen en wachtmuziek

Je kunt meerdere beltonen instellen, alsook muziek voor bellers die in de wacht staan.

Toekomstige aanwezigheden

Eénmalig vooraf instellen wanneer je bereikbaar wil zijn op je vaste en mobiele nummer. Ook mogelijk wanneer je iemand extern belt met je vaste of mobiele nummer.

Blokkeren van uitgaande oproepen

Blokkeer specifieke nummers per toestel: internationale nummers, 0900-nummers...

Afgeleide oproep

Komt er een oproep toe bij een collega die verhinderd is, dan kan een andere collega het telefoontje opnemen.

Welkomstboodschap

Laat de beller een statische welkomstboodschap horen voor zijn oproep bij een specifieke collega terechtkomt.

Onbeperkt aantal SIP-kanalen

Bel VoIP dankzij een onbeperkt aantal SIP-kanalen.