Probleemcheck

Werkt je Destiny-toestel niet? Wacht even voor je onze support belt, want de oplossing ligt misschien binnen handbereik. Doe de snelle checks hieronder, dan weet je het meteen.

    Image
    Probleemcheck

    Krijgt je toestel geen stroom meer?

    • Zit de stekker wel goed in het stopcontact?
    • Is diezelfde stekker nog verbonden met de router en/of modem? Check eventueel of er stroom uit het stopcontact komt: probeer je gsm even op te laden via datzelfde stopcontact.

    Toestel heropstarten? Dat doe je zo:

    • Begin met het heropstarten van je modem
    • Trek de stekker van het toestel uit het stopcontact
    • Wacht 10 seconden
    • Steek de stekker terug in
    • Is het probleem niet opgelost? Herhaal dan de bovenstaande stappen met je router.
    Image
    Example Router Modem

    Werkt je toestel nog altijd niet? Bel ons supportteam op het nummer +32 2 401 97 00.

     

    Vriendelijke groeten,

     

    Team Destiny