Hoe werkt SmartMobile?

Kies zelf waar en wanneer je professioneel bereikbaar bent, met één vast nummer.

Dé oplossing voor het optimaliseren van je bereikbaarheid

Hoe SmartMobile werkt? Een voorbeeld.
Karel werkt als agent op een verzekeringskantoor en is regelmatig op de baan om klanten te bezoeken. Dankzij SmartMobile heeft hij alleen één vast zakelijk nummer op zijn visitekaartje staan. Zijn klanten kennen alleen dit vaste nummer. Zo wordt Karel professioneel alleen hierop gebeld.

Karel kiest waar en wanneer hij bereikbaar wil zijn op dit vaste nummer. Op kantoor laat hij het toekomen op zijn vast toestel. Is hij op de baan of bij klanten? Dan laat hij zijn vaste nummer ook toekomen op zijn mobiel, en mist hij geen enkele oproep. Kan hij toch even niet opnemen? Dan hoeft hij later maar één voicemail te raadplegen – die van SmartMobile. Wil Karel vanop zijn mobiele toestel een klant wil bellen, dan ziet de beller alleen zijn vast nummer. Bij persoonlijke oproepen kan hij zijn privé mobiele nummer tonen.

Vlot samenwerken met collega’s en klanten

Met ons tijdbesparende mobiele cloud-interactieplatform zijn eilandjes binnen je onderneming verleden tijd. Je SmartMobile-telefooncentrale zorgt voor een naadloze verbinding en efficiënte samenwerking tussen collega’s – in al je vestigingen. Je medewerkers kiezen waar ze werken en vanop welk toestel. Zo schakelen ze altijd snel, waar ze ook zijn. En je klanten? Die bereiken hun contactpersoon altijd even vlot en direct. En dat allemaal vanop één vast nummer.

Win tijd

Het cloud-communicatieplatform is heel praktisch en overzichtelijk. Niet enkel voor de administratieve beheerder, maar ook voor medewerkers die het platform gebruiken.

Veranderen de behoeftes van je gebruikers? Dan wijzig je dit eenvoudig zelf. Je hoeft dus niet om de haverklap onze helpdesk te contacteren voor aanpassingen. Dat bespaart je een hoop tijd.

Hogere productiviteit en een betere balans tussen privé- en beroepsleven

Krijgen je medewerkers de vrijheid om overal en vanop elk toestel te werken? Dan hebben ze een betere balans tussen werk en privé, wat leidt tot een hogere productiviteit.

Af en toe eens van thuis uit werken? Geen probleem. Via SmartMobile sta je steeds nauw met je collega’s en klanten in verbinding. Bovendien hoef jij je gsm-nummer niet door te geven aan klanten. Ze contacteren je gewoon via één vast nummer.

SmartMobile uitproberen?