Probleemcheck

Werkt je Destiny-toestel niet? Wacht even voor je onze helpdesk belt, want de oplossing ligt misschien binnen handbereik. Doe de snelle checks hieronder, dan weet je het meteen.

    Image
    Probleemcheck

    Antwoordde je ‘ja’ op de bovenstaande vragen? Dan start je de volgende toestellen best opnieuw op.

    1. Modems (toestellen van de merken SAGEM, A-MOD)
    2. Routers (toestellen van het merk CISCO/Huawei) (alleen als het heropstarten van je modem het probleem niet heeft opgelost)
    Image
    Destiny Modem en Router

    Toestel heropstarten? Dat doe je zo

    1. Trek de stekker van de elektrische voeding aan de achterzijde uit
    2. Wacht 5 seconden
    3. Steek de stekker terug in

    Werkt je toestel nog altijd niet? Bel onze helpdesk op het nummer +32 2 401 97 00.

    Vriendelijke groeten,

     

    Team Destiny