Doelstelling

De laatste jaren is Destiny enorm gegroeid in, niet enkel omzet, maar ook in personeel, klanten, diensten en niet te vergeten… partners. Na zovele jaren willen we dan ook onze partners met onderstaande incentive en samen met Mitel, onze partners belonen. Deze beloning ligt in lijn met onze visie om ons niet langer als telecom speler, maar als cloud telecom speler te gaan positioneren. Om een volledige Cloud Telecom speler te worden, lanceren we begin mei het Mobiele aanbod van Destiny, waarbij de focus ligt op SmartMobile (de integratie van vaste en mobiele telefonie, gekoppeld met ons UC platform). Op deze manier kunnen onze – en ook jullie – klanten van overal en altijd professioneel bereikbaar zijn.

Doelgroep

Deze incentive is open voor alle partners die:

  • mobiele en/of UC Destiny diensten gaan verkopen
  • de mobiele training op één van de Regional Sales Academies/webinar hebben doorlopen.

Tickets

  • Er zijn in totaal 10 tickets beschikbaar (1 ticket/partner organisatie).
  • Een ticket kan worden bemachtigd door in de top 10 van de partner league te verschijnen. Dit kan verwezenlijkt worden door zoveel mogelijk punten te scoren gedurende de wedstrijdperiode.
  • Er moet per partner organisatie een minimum van 6000 punten gehaald worden.

Puntensysteem

De punten kunnen als volgt verdiend worden:

  • 10 punten voor 1 SIM kaart
  • 25 punten voor 1 UC licentie
  • 50 punten voor 1 SmartMobile licentie

Partners moeten zelf geen rekening houden met het bijhouden van de punten. Deze zullen automatisch geregistreerd worden met de verwerking van een clean order. Er zal een keer per maand een overzicht van de top 10 gecommuniceerd worden via e-mail.

Periode

De incentive loopt van 1 mei 2018 tot 1 april 2019. De punten worden geregistreerd op de datum van verwerking van een clean order.

Tools

Na de Regional Sales Academies (24, 25 en 26 april), kan u hieronder de nodige brochures, technische fiches en informatie downloaden.

Bestemming

De specifieke bestemming zal in de komende maanden gecommuniceerd worden.

Q&A

Naargelang de aard van uw vraag in het verdere traject, kan u voor verdere opmerkingen steeds terecht bij één van de volgende personen:

  • Uw Partner Account Manager
  • De partner sales manager, met name Thomas Wouters
  • De Marketing verantwoordelijke, met name Hylke Huys

We horen het graag indien uw verdere vragen of opmerkingen heeft.

Vriendelijke groeten,

Het Destiny team

 

*Destiny behoudt zich het recht voor om de incentive tussentijds eenzijdig te wijzigen of beëindigen