Hogere factuur

Een hogere factuur: wat zijn de mogelijke oorzaken?

Is jouw factuur beduidend hoger dan de laatste maandelijkse factuur? Dat kan. Er zijn een paar mogelijke oorzaken:

1. Extra dienst

Heb je de afgelopen maand een extra Destiny dienst bijbesteld of extra licenties afgenomen en zijn deze reeds geïnstalleerd? Dan wordt dit extra bedrag mee in rekening genomen bij de volgende facturatie.

2. Eenmalige kost

Is er de afgelopen maand een Destiny technieker langs geweest om een verhuis te regelen? Heb je extra toestellen toegezonden gekregen of is er een nieuwe vestiging geïnstalleerd geweest? Dan kan het zijn dat er een extra eenmalige kost op jouw huidig factuur is aangerekend.

3. Hoog verbruik

Het kan ook zijn dat de extra kosten liggen in extra telefonieverbruik, vast of mobiel. Je kan dit makkelijk nagaan in de detail van je factuur of door de beldetails op te vragen via support@destiny.be.  

Zie je niet meteen een stijging in het gewone belverkeer? Dan kan het zijn dat één van jouw collega’s gebeld heeft naar diensten van derden of 3rd party servicesDit zal steeds apart vermeld staan op de details van je belverbruik.

 

Is het niet meteen duidelijk waar de hogere kosten vandaan komen? Aarzel niet om een mailtje te sturen naar support@destiny.be en wij onderzoeken dit graag met jou verder.